ارتباط با ما 02144787082

خدمات دانش بنیان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ثبت شرکت دانش بنیان در فیدار بسپار ارک

شرکت فیدار بسپار ارک، به عنوان یکی از کارگزاران رسمی معاونت علمی و فناوری، تا کنون در زمینه ثبت ده ها شرکت دانش بنیان فعالیت نموده است و با توجه به آشنایی متخصصان ما با روند قانونی ثبت دانش بنیان، این خدمات در کوتاه ترین زمان و بالاترین دقت ممکن انجام خواهد گردید.
جهت آشنایی بیشتر با خدمات ثبت دانش بنیان شرکت فیدار بسپار ارک و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق کانال های ارتباطی ما در این وبسایت، با ما تماس حاصل نمایید.

ثبت شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان چیست؟

جهت درخواست خدمات مشاوره دانش بنیان اینجا کلیک کنید.

شرکت دانش‌ بنیان به شرکت یا مؤسسات خصوصی یا تعاونی گفته می شود که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت کشور فعالیت می نمایند.

از مجموعه اهداف شرکت های دانش بنیان، توسعه اقتصاد دانش محور و تحقق اهداف علمی و اقتصادی است. شامل کاربرد نوآوری و تجاری‌سازی نتایج حاصل از تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر، با ارزش افزوده فراوان و براساس معیارهای موردنظر قانون.

هدف از ایجاد یک شرکت دانش بنیان اما فراتر از این است. در کنار موارد ذکر شده در بالا، مزایای اقتصادی بسیاری نیز در این نوع بنگاه های اقتصادی نهفته است.

همچنین قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات مشتمل بر سیزده ماده و شش تبصره در تاریخ ۵ آبان ۱۳۸۹ جهت دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان، به تصویب مجلس رسید و پس از تأیید شورای نگهبان در تاریخ 89/08/30 جهت اجرا به مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد.

طبق قوانین ثبت شرکت های دانش بنیان، سه شرط اساسی برای پذیرش یک محصول یا خدمت به عنوان دانش بنیان وجود دارد:

  • محصول یا خدمات شرکت باید دارای پیچیدگی سطح فنی باشد.
  • محصول یا خدمات شرکت باید در حال فروش یا عرضه باشد.
  • محصول یا خدمات شرکت باید مبتنی بر تحقیق و توسعه باشد.